saknad

ååh satt och kollade igenom alla mina gästboks inlägg på PA och hittade den här texten inte bara lite man saknar den här tiden! Gumman hoppas vi kommer få många minnen till!
Elin Nordqvist saknar dig gumman!


du betyder mest för mej gullunge <3
när du&jag blev kompisar visste jag att de var något speciellt,
något som kommer hålla och inte brista.
du är min syster, mitt allt, vad fan skulle jag göra utan dej vid min sida ?
jag älskar dej, och det menar jag verkligen. du är underbar
du gör mej lycklig genom att existera. du ska veta att jag alltid kommer att ställa upp för dej
det är bara att snacka med mej om det är något som är fel, jag ska lyssna och försöka förstå.
när jag tänker på dej blir jag lycklig, du är mitt solljus som lyser upp min dag.
jag säger inte bara det här utan jag menar det verkligen, jag älskar dej Louise Falk bästavän <3
du är min glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0