Måndag, ny vecka nya möjligheter

Hejsan idag måndag då har jag vart i skolan och det var ju kul (Y) hade en jätte flummig dag :D alltid kul det med.

Efter skolan så drog jag in till Uppsala och  provade att träna lite och det kändes ju bra till en början sen så börja det värka lite, tyvärr, men ska träna lite på onsdag igen och sen ska ja gymma någon dag med ! Och hoppas på att jag kommer att kunna spela i Östersund sen.

Käkade precis en semla och ska snart sätta på ett avsnitt av andra avenyn! så vår style asså !

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså om det är :O !! jag vill också titta på Andra avenyn men har det börjat igen ? :O!!<3

2010-02-08 @ 20:14:11
Postat av: Alice

ojoj glömde namn (a)

2010-02-08 @ 20:14:39
Postat av: lollo

japp det har det :O men ska kolla reprisen jag missade förra veckan :O

2010-02-08 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0