Catfight

okej jag vill bara säga hur jävla underbar alice andersson är! hon är en av min bästa vän och jag älskar henne!
Hoppas hon förstår att med henne har man alltid lika kul och vi har alltid as kul tillsammans!
Hon är söt, glad och bara bäst!
Man kan alltid prata med henne och du man blir glad av att bara kolla på henne :D
Hoppas det e du och jag föralltid.

Men nu är det så här också att jessica Fredriksson också ville ha ett ord med i spelet! och jessica jag älskar dig med! dig har jag kännt i typ tio år ! och du vet nog allt om mig och jag vet nog allt om dig. Du är en bra lyssnare och jag tycker du ska sattsa på ditt psykolog jobb(Y) jag kommer att älska dig vad du än gör, hur många hjärnceller du kommer låna eller hur dum du än blir!

Tjejor jag älskar er båda två oerhört mycket!

puss på er<3

Kommentarer
Postat av: jessie

Jag älskar dig me gumman!!! <33

2010-02-07 @ 19:20:55
Postat av: Anonym

Älskar dej Louise Falk du är helt Fucking underbar!! <3

2010-02-08 @ 20:11:24
Postat av: Alice

Älskar dej Louise Falk du är helt Fucking underbar!! <3

2010-02-08 @ 20:12:27
Postat av: lollo

älskar er med söta jävlar<3

2010-02-08 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0